حتما استراحت داشته باش که پایین تر نیاد
خیلی رعایت کن
دستشویی فرنگی حتما استفاده کن زیاد نشین بیشتر دراز بکش
من۳۳ بودم تو انومالی رفت رو۲۶.سرکلاژم.
من انتی ۳۴ بودم ولی تو ۲۱ هفته با سرویکس ۲۶ سرکلاژ شدم.
من انتی ۲۹ بودم انومالی شدم ۳۱ دکترمم گفت خوبه زیر ۲۵ سرکلاژ میکنم با این وجوود نمیدونم چرا باز نگرانم
به نظرم سرکلاژ کنی بهتره
من انتی ۳۲ بودم بدون سرکلاژ تا اخر رسوندم
من تو انتی ۳۲بود،هفته ۱۴و۱۶تکرار کردم شد۳۶-دکتر سرکلاژم نکرد.یهو تو ۱۸هفته انومالی ۲۵شد اورژانسی سرکلاژم کرد.دکترت چی میگه؟؟
برا منم همینجوری بود تا اخر بارداری ۳۲ تا ۳۳ بود بالاتر نرفت مشکلی هم نداشتم ولی استراحت کردم کل ۹ ماه
پایینه استراحت مطلق باش حتما کار سنگین رابطه راه پله ممنوع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.