خانما طول سرویکس تو انتی ۳۲ برا دوقلویی خوبه؟

۹ پاسخ

حتما استراحت داشته باش که پایین تر نیاد
خیلی رعایت کن
دستشویی فرنگی حتما استفاده کن زیاد نشین بیشتر دراز بکش

من۳۳ بودم تو انومالی رفت رو۲۶.سرکلاژم.

من انتی ۳۴ بودم ولی تو ۲۱ هفته با سرویکس ۲۶ سرکلاژ شدم.

من انتی ۲۹ بودم انومالی شدم ۳۱ دکترمم گفت خوبه زیر ۲۵ سرکلاژ میکنم با این وجوود نمیدونم چرا باز نگرانم

به نظرم سرکلاژ کنی بهتره

من انتی ۳۲ بودم بدون سرکلاژ تا اخر رسوندم

من تو انتی ۳۲بود،هفته ۱۴و۱۶تکرار کردم شد۳۶-دکتر سرکلاژم نکرد.یهو تو ۱۸هفته انومالی ۲۵شد اورژانسی سرکلاژم کرد.دکترت چی میگه؟؟

برا منم همینجوری بود تا اخر بارداری ۳۲ تا ۳۳ بود بالاتر نرفت مشکلی هم نداشتم ولی استراحت کردم کل ۹ ماه

پایینه استراحت مطلق باش حتما کار سنگین رابطه راه پله ممنوع

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ❤️🌹🌹❤️ مامان ❤️🌹🌹❤️ ۳ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان باربد مامان باربد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلارز مامان دلارز ۵ ماهگی
مامان فندوقا🩷🩵 مامان فندوقا🩷🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۳ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد