۳ پاسخ

عزیزم زیر یکی از تاپیکا گفته بودی ک کسی سر از کارم درنمیاره و پول پس انداز دارم برای خودم، میشه روشتو بگی توروخدا

سلام عزیزم شما بازم آسنترا میخورید؟

اره من یکبار درست کردم اتفاقا بهتر شد

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان 🎀☺قنده عسل☺🎀 مامان 🎀☺قنده عسل☺🎀 ۱ سالگی
مامان صــــــدرا 🫀🥰 مامان صــــــدرا 🫀🥰 ۱ سالگی