من بیمارستان دولتی رفتم آزاد 400 بیمم تموم شده بود وگرن میگف 150
۱۵۰۰ من سوال کردم چند روز پیش
هر بیمارستانی فرق داره عزیزم
از من با بیمه تامین اجتماعی شد ۷۰۰
1100
۱ میلیون دادم
دیروز ۲۵۷۰ دادم سونو داپلر پربروز ۹۵۰ هم سونو رشد معمولی
با بیمه
من آزاد یه مرکز دولتی رفتم 800 گرفت
من رفتم ۱۵۰۰ تازه تو بیمارستان تامین اجتماعی
من پرسیدم گفتن ۱ ونیم برا ۳۲ هفته
من ۶۲۰۰ رفتم 🥺🥲
چقدر شهرای دیگه ارزونتره من اینجا پرسیدم گفت ۲۹۰۰ ازاد
😐😐
با بیمه تامین ۱/۷۰۰
ازاد ۱۳۵۰
من ۲۸ هفته انجام دادم ۱۳۵۰
واسه دوقلویی ۲۷۰۰ احتمالا تک قلو یک و خورده میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.