خانما هزینه سونو وزن جنین چقدره؟

۱۶ پاسخ

من بیمارستان دولتی رفتم آزاد 400 بیمم تموم شده بود وگرن میگف 150

۱۵۰۰ من سوال کردم چند روز پیش

هر بیمارستانی فرق داره عزیزم

از من با بیمه تامین اجتماعی شد ۷۰۰

1100

۱ میلیون دادم

دیروز ۲۵۷۰ دادم سونو داپلر پربروز ۹۵۰ هم سونو رشد معمولی
با بیمه

من آزاد یه مرکز دولتی رفتم 800 گرفت

من رفتم ۱۵۰۰ تازه تو بیمارستان تامین اجتماعی

من پرسیدم گفتن ۱ ونیم برا ۳۲ هفته

من ۶۲۰۰ رفتم 🥺🥲

چقدر شهرای دیگه ارزونتره من اینجا پرسیدم گفت ۲۹۰۰ ازاد
😐😐

با بیمه تامین ۱/۷۰۰

ازاد ۱۳۵۰

من ۲۸ هفته انجام دادم ۱۳۵۰

واسه دوقلویی ۲۷۰۰ احتمالا تک قلو یک و خورده میشه

سوال های مرتبط

مامان پسریم و تودلی مامان پسریم و تودلی ۱۳ ماهگی
مامان مِهراد💙 مامان مِهراد💙 ۱۰ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان روزهای ابتدایی تولد
مامان سلین🩷😍 مامان سلین🩷😍 ۱۲ ماهگی