سلام خانما هزینه سنو وزن جنین چقدره ممنون میشم بگین

۱۳ پاسخ

۵۳۰تومن

من دو میلیون هفتاد هزار تومن 🥴🥴

من مطب رفتم ۱۲۰۰

من برای پنجشنبه نوبت گرفتم ۶۴۵ زدم البته آزاد

تومن۵۳۶

۲۰۰ تومن با بیمه

من آزاد ۵۳۶ تومن دادم

من با بیمه سلامت 1100 دادم

من ۶۴۰

من اولین سری ۱۲۰۰ دادم دومین بار رفتم یجا دیگه ۸۵۰ دادم بدون بیمه

من دولتی رفتم ۵۵هزارو خوردی شد

من 540

من۴۰۰دادم بدون بیمه چون سقفش پر بود

سوال های مرتبط

مامان سلین🩷😍 مامان سلین🩷😍 ۱۲ ماهگی
مامان رستا🐣 مامان رستا🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان آلما مامان آلما ۹ ماهگی