۴ پاسخ

عزیزم زوده هم خودت اذیت میشی هم بچه

اگه ی وقت ببینی نمیتونه بخوای دوباره مای بیبی کنی بدتره
بزار حداقل ۲۰ ماهگی

اگه میگه پی پی دارم خودت زود تر ببر تا یاد بگیره بعدش کم کم با شرت بزار بگرده بهش هی بگو جیش داری یا پی پی ببرش

وای سخته

خیلیییی زوده عزیزم🤕

سوال های مرتبط