مامانا برای اسهال بچها چ شربتی خوبه

۳ پاسخ

پدی لاکت گلم

شربت لوپرامیدخوبه ،،دی سیکلومین برای دل پیچه هست کپسول یوموگی هم بخر امتحان کن روزی یکی باز کن بریز رو یه قاشق کشک یا ماست

دیسکلومین

سوال های مرتبط

مامان ال ای مامان ال ای ۴ سالگی
مامان نیلا و نوژا مامان نیلا و نوژا هفته بیست‌وهشتم بارداری