من این پمادو زدم یکم گرون بود ولی خیلی خوب بود برام
من هیچی نزدم پنج روز خوب شد
پمادآلفا یااسپری نیوشا
من چیزی نمیزدم ولی چندروزه خیلی بخیه هام خشک شده بود پوستمو میکشید دوروزه روغن حیوانی میزنم بهترم
من چنتا تاپیک دیدم مامانا اسپری ترمیم کننده نیوشا میزدن
من نه هیچی نمیزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.