پسر من ۷ ماهگی تازه اوج گرفت😭یچی جدید بخوره درجا اسهال میشه بچم 😭😭
دختر من داشت از ۹ماهگی به پیشنهاد دکترش شروع کردم لبنیات رو کم کم خداروشکر اتفاقی نیوفتاد الان همه چی میدم الا شیر بعد یکسال اونو هم تست میکنم
منم پسرم هفت ماه و نیمه .گوشت گوساله چند بار خوردم نه کهیر زد نه مدفوش خونی شد یعنی خوب شده؟
دختر من تا الان هم درگیره☹️
یعنی من از ۶ماهگی به بعدش دیگه رژیمم و رعایت نکردم و اتفاقی هم خداروشکر نیوفتاد
پسر منم همون حدود ۵،۶ماهگی خوب شد
دخمل من حدودا ۵ ۶ ماهگی خوب شد
البته من حس میکنم خوب شده😁
دختر من عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.