۶ پاسخ

تونستی زود به زود ناخنشو بگیر مریضی میاره ها الودگی جمع میشه اون تو

اگر خشک باشه روش ما میگیم به مشهدی سُل باید ببری دکتر بسوزونه ،حالا من دقیق نمیدونم ابن ابله هست یا همینی که گفتم

والا منم. از اینا در اومده فک کنم ابله مرغون هستش

کک نیش نزده؟

چیز داغی نخوره بهش ؟

ما میگفتیم بالوک بهشون

سوال های مرتبط