کافئین زیاد بخور
خانما ی چیزی میگم البته از مامان بزرگم شنیدم گفت زایمان کردی ب روی کسی نخند همیشه دستت رو دهنت باشه تاچهل روز چون دندون درد میگیری ومیریزن حالا من اینکارو کردم شماهم انجام بدین شاید ذرست باشه وخرافات نیس
گلم اصلا حرف نزن وماسک بزن وبا خانمی ک اتاقت هست اگه زایمان کرده حرف نزن وب روی کسی نخند کافئین بخور واصلا ازجات تکون نخور فقط برا دسشویی وهرپنج ساعت شیاف بزار حتی اگه بگن هر هشت ساعت گوش نده
نسکافه بخور والا من اصلا سردرد نگرفتم
من که سر درد نشدم خداروشکر ولی شکمم ورم داره
با مسکن و قهوه اینا خوب نمیشی؟!
من که همونجا نسکافه خوردم تا مرخص شدم دیگه درد نداشتم همش نسکافه یا چای نبات یا اینکه کامپوت
برا من سرم درد نمیکرد بی حسی زده بود به کتفم و گردنم نمیتونستم تکونش بدم داشتم میمردم از دردش ولی دو روزه خوب شد
چای بخور نسکافه بخور اثرات بی حسی بره سر دردت بهتر میشه
خوب میشی نگران نباش منم فکر میکردم اصلا خوب نمیشم
اره بخدا لعنننننننت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.