۴ پاسخ

6 غذا. ..همون موقع کم کم نشستن

دختر من از الان نمیزاره تو بغل حالت دراز کشیده‌باشه، گریه میکنه میگه حالت نشسته نگهش دارم

دختر پایان پنج بذار تو بغلت کم کم یاد بگیره نشستن

از 6ماهگی دیگ کمتر زوده مگر اینکه با توصیه پزشک اینم اگ بچه شیر نخوره غذا میدن

سوال های مرتبط

مامان دلی ❤️ مامان دلی ❤️ ۱۶ ماهگی
مامان رهام مامان رهام ۱۷ ماهگی
مامان امیر محمد❤️ مامان امیر محمد❤️ ۱۶ ماهگی