کسی از این تب سنجا داره؟با surface بگیرم یا Body؟

تصویر
۶ پاسخ

خیلی زود خراب میشه

body استفاده کن

.منم عین اینو استفاده میکنم واسه دخترم

body

آره منم از اینا دارم

من عین همینو دارم

سوال های مرتبط

مامان Ashkim👪 💙 مامان Ashkim👪 💙 ۹ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۶ ماهگی