من هرزگاهی با وازلین ماساژ دادم شکممو ولی رو باسنم با رونام ترک برداشته رو شکمم هنوز ک نزده
فقط روغن بچه خوبه تا چند ساعت چربه
من تا ۷ ماهگی روغن نارگیل زدم بعدشم تا الان بایواویل تا هفته ی ۳۸ ایناهم شکمم صاف صاف بود هیچی ولی الان سه چهارتا کوچولو زیر شکمم هست بالای ناحیه تناسلی که دیگه فکر میکنم عادیه واقعا
منم زدم اصلا ترک نخورده
البته قاطی با روغن بادوم
من روغن نارگیل میزنم تا الان که ترک نخورده و اینکه بیشتر حس میکنم به پوست و ژن هستش
من از اول زدم همه چي و ترك هم خوردم
من زدم
نخوردم
منم زدم بیشتر برا خارش ولی ترک هم برداشت
من زدم پرواز ترکم🤣🤣🤣
من میزنم و ترک نخوردم
منم میزدم ولی ترک خورده بدجور
من هر از گاهی میزنم هنوز ک ترک نخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.