پسرم همین الان درگیرشه
هنوز دونه هاش نرفت
سه روز تب میکنه و وقتی دونه ها ظاهر بشه تب قطع میشه طول این مدت هم بی اشتهایی و اسهال هم دارن
دارو برای خود ویروس نیست فقط میتونی پدی لاکت بدی برای اسهالش
دخترم از ۱۲ فروردین گرفت این ویروس رو خیلی بد بود یعنی هرچقدر بگم کم گفتم
تب شدید اسهال استفراغ کل بدنش میریزه بیرون اوا الان صورتش قرمزه قرمزه چشماش جم شده یذره شده شیرمیدی بالامیاره اصن یه وضع خرابییی
وای این ویروس خیلیییی بد ابرا چهار روز دکتر گفت بستری باید بشه بچه خواهر شوهرم داشت ابرا گرفت تب زیر ۳۸ نمیاد تا دارو میدی خوبه همین که دو ساعت رد شد از دارو دوباره تب
دوتا بچه هام گرفتن
علائم مهمش تب هست
دخترم تب شدید داشت ک با استامینوفن و شیاف کنترل نمیشد بردیم بیمارستان آمپول زدن
بعد یهو کل بدنش ریخت بیرون
پسرم تب قابل کنترلی داشت
هر دو بدن درد شدید شدن و خیلی بی قرار
یعنی تا سه شب نخوابیدم
وبعد کل بدنش ریخت بیرون و بعد دو روز خوب شد
دکتر گف دارویی نداره فقط تبش رو باید کنترل کنین
تب و اسهال
تب شدید
تب و بی اشتهایی رو میدونم داره بچه خواهرم قبل عید گرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.