عزیزم شمایی که میگی نمیشه هم بیمارستان خصوصی بریم هم هزینه ندیم دقیقا هزینه چیو ندیم داریم هزینه بیمارستان خصوصیو میدیم فلاااان قدر اونوقت چرا باید زیرمیزیم بدیم؟؟ کدوم قانون گفته؟؟؟ اینا دارن خلاف میکنن دیگه طرفداری نکنید لطفا
برو دکتر کابوسی نمیگیره
وقتی میخوای سزارین بشی دکتر خودت بیاد پول میگیره...این همه ویزیت و اینا میگیره کمشونه پول اضافیم باید بدی.. دکترت کیه؟
دکترت کیه؟
دکتر من نمیگیره
فقط پول بیمارستان میدم
ایییی خواهر کلا مملکت پولی شدن هر عملی بخوان بکنن باید زیرمیزی بگیرن تهران ک افتضاحه. دکترا معروف نیم سکه تمام سکه میگیرن
منم تازه شنیدم ک دکترباز زیرمیزی میگیره،فقط بخاطر اینکه بیاد حضور داشته باشه😑
من پارسال بیمارستان مسعود زایمان کردم
دکترم روشندل بود خیلی راضی بودم زیر میزی هم ۴تومن گرفت ولی اونموقع دکترا ۸میگرفتن
پیش کدوم دکتر میری؟؟
سزارین دیگه کلا زیر میزی میگیرن انصاف و وجدان نمونده براشون
شما اگه نمیخواید هزینه کنید میتونید برید بیمارستان دولتی یا آموزشی
و یا کلا طبیعی زایمان کنید
نمیشه که هم بیمارستان خصوصی بخوایم هم هزینه ندیم!
زایمان سزارین تو کل دنیا ممنوع شده فقط در شرایط اضطراری انجام میشه
تو ایرانم باید طبیعی زایمان شی اگه بخوای سزارین اختیاری شی باید یه پولی بدی دکتر برات بنویسه
چون سزارین اختیاری تحت پوشش پرداختی وزارت بهداشت نیست
فقط زایمان طبیعی یا سزارین اورژانسی که جان مادر یا جنین در خطر باشه از نظر وزارت خونه مجازه
زیر میزی اسمش نیست پول مفت میخوان بگیرن🤣
چون وجدان کاری ندارن
همه میگیرن کم و زیاد داره
چرا باید داد؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.