۷ پاسخ

پس فقط خواهر من نیست پسرش سه سال و دو ماهشه هنوز از پوشک نگرفته.😁😁

اشکال نداره روزای اول همینجوریع تا عادت کنه ۳ سال و نیم پوشک داشته حق داره کمی طول بکشه صبور باش

دختر منم روزای اول پی پی رو نگه داشت ۴ـ۵ روز شد
بعدش تو شلوارش کرد
یکی دوبار پیش اومد اینجوری
بعد دیگه تو صندلیش نشست

هندونه بده جیشش میاد گلی

یه سری بچه ها وقتی میخوای از پوشک بگیریش تو پی پی به مشکل میخورن آب زیاد بده زیاد راه بره برگه زرد آلو خیس کن زیاد آب نریز آبش غلیظ شد بده بخوره برگه هارم خورد بهتر

طبیعیه بنظرم پسرمنم روزای اول برای پی پی نمیومد نگه میداشت… اما جیش بهش مایعات فراواااان میدادم که هر یک ساعت بره تا یادبگیره

موقعی که از پوشک می گیری، آب و مایعات و مواد ملین بده، که پروسه راحتتر بره جلو

سوال های مرتبط