کیا بچشون دندان نیش دراورده؟خیلی اذیت شد؟

۲ پاسخ

دختر من دوتا رو هم زمان در اورد حدود 10 روز حالت سرماخوردگی شدید شد 3 روزم تب شدید کرد با دارو پایین نمیومد شیاف میزدم انشاالله برا شما راحت درمیاد ما رو که خیلی اذیت کرد کلا دختر من برای همه دندوناش مثل سرماخوردگی مریض میشد

مننننن🥲
دوتا نیش همزمان درومد خییییلییییی نمیخوام بترسونمتا ولی سخت بود 🥲من پاراکید میدادم دو روز اخر که میخواست لثش بترکه

سوال های مرتبط