۹ پاسخ

بچه منم هنوزدندون درنیاورده🤦‍♀️

من ن فام دکتر یکهفتس دراورده

دکتر گفت بهترین زمان دندون در اوردن یسالگیه

نگران نباش طبیعیه

نگران نباش خودش در میاد نیازی به دارو نیست
ولی یه مامانی توی گهواره نوشت بود رفتم ویتامین داد تا دندونش در اومد
ولی پسر خودم اولین رویش دندونش ده ماهگی
حالا ام یه هفته اس نمیخابع دندونه بالاش دار در میاد

دکتر گفت تا یکسال و سه ماه هیچی نمیدن چون طبیعیه از یکسال و سه ماه اگر دندون در نیاوردن به دلیل کمبود ویتامین دی باشه امپول ویتامین دی تجویز میشه ولی زیر یکسال و سه ماه هیچی نمیدن

هیچی پسر من هنوز درنیورده
سوالمو یه نگاه میندازی

نگران نباش عزیزم تا یک سال طبیعیه خودش درمیان

هیچی تا یکسال طبیعیه

سوال های مرتبط