۵ پاسخ

من یک ماه بستمش بازم نرفت داخل، بردم دکتر گفت ببر سونوگرافی شاید فتق باشه

سکه بزارروش ببند

بعضیا ام حتما نافشون داخل نمیره روبه بیرون میمونه یکم برجسته

خودش میره داخل

کم کم خودش میره داخل،مال دختر من تازه داره میره داخل.

سوال های مرتبط

مامان مانیار مامان مانیار ۱۰ ماهگی
مامان محمد مبین مامان محمد مبین ۱۰ ماهگی
مامان کیانا و پونه مامان کیانا و پونه هفته بیست‌وپنجم بارداری