۷ پاسخ

دوماهگی مریض بود نزدم وقتی چهار ماهش شد هر دو رو باهم زدن پسرم تا دو روز خیلی اذیت بود کلافم کرده بود
ولی واکسن شیش ماهگی خدارو شکر خیلی سبک بود نه بهش استا دادم نه حوله گرم گذاشتم رو پاش

خیلی بهتر از دوتای قبلی بود

سبکه خداروشکر عزیزم تب نمیکنن خیلی درد آنچنان نداره ققط اخرشب دوسه ساعت بیخواب شدن یکم بی قرار بودن بعد اوکی شد ولی قبل بردن استامینوفن بده بعدش باز بده هر ۴ ساعت

بستگی ب بچه داره
از ۲ تا ۶ ماهکی یکی از واکسن ها خیلی اذیت میکنه
برا من ۶ ماهگی خیلی اوکی بود خداروشکر

نه راحته

نه واسه دخترم خیلی خوب و سبک بود

ن اتفاقا خیلییییی راحت بود واسه ما

سوال های مرتبط

مامان نیکان و آیکان❤️ مامان نیکان و آیکان❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی(محیا) مامان توت فرنگی(محیا) ۱ سالگی