ب ژنتیک
بیشتر ژنتیکه ولی خب ژنش به من نرفته به باباش کشیده چون من خودم ریز بودم🤦♀️😂
جفتش
هردو
من بچه ی اولم ۴ کیلو دنیا اومد ، سر اون چیزیای خوب هم نمیخوردم چون همش ویار داشتم بعدشم دیابت گرفتم همش رژیم بودم حالا سر این یکی خیلی چیزای مقوی خوب میخورم تا ببینیم این چجوری میشه
فکر میکنم هردو. من خودم به اومدنی خیلی ریز بودم اما بچه اولم چهار کیلو بود
والا من همه چی میخورم
خودم ۲۶۰۰بودم دنیا اومدم
بنظرم مثل خودم لاغرع
ب هردو بستگی داره از تغذیه اصلا غافل نشو چیزای پروتیین دار و مغزیجات و حبوبات حلیم و دلسترانگور و ماست یونانی جوانه نخود بستنی اینا همه وزن خوب میدن
هردو بیشتر ژنتیک من خودم تپل بودم۴۲۰۰ شوهرم ۲ونیم بچم فعلا متوسطه😅
من شکمم کوچیکه خیلی نگرانم فردا میرم سونو کاش اوکی باشه وزنش ،
اگه ب ژنتیکه من ۲/۴۰۰کیلو بودمب دنیااومدنی😑😂باباش ولی ۳/۷۰۰بوده
هر دو
هردوش بنظرم
ژنتیکه
من خودم ریزم بچه هامم ریز میشن
پسرم چهل هفته ۲۸۰۰ دنیا اومد الانم خیلی ریزه
والا من تغذیم خیلی خیلی عالیه مغزیجات میوه پروتیین همه چی
ولی وزن نی نی کم بود گفت ژنتیکیه
خودم ۲۳۰۰ بدنیا اومدم فک کنم کشیده ب خودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.