من طبیعی بود خداروشکر راضیم و بهترینه
من تجربه هیچکدوم نداشتم ولی بنظرم هر دو سخته طبیعی اولش سخته بعدش راحت سزارین اول هیچی نمیفهمی ولی بعدش درد بخیه و... هردو سخت
من بچه اولم طبیعی بودم اینم خدا بخواد طبیعی انتخابم😊
سزارین پیش دکتر سابقه دار
باورت میشه یه شیاف هم برام نذاشتن بعد زایمان . هیچی درد نداشتم . فقط سرم سنگین بود .
تا ابد سزارین دردشم با شیاف کنترل میشه چند روزم استراحتی کیف میکنی و تمام
روش تخم گذاری😂🤣🥚
به نظرم مونده به بدن هر فرد یکی بدنش برا طبیعی ساخته شده یکی سزارین ببین آستانه ی تحمل درد چجوریه مادر من سه بار سزارین کرده خدارو هزار مرتبه شکر هیچ دردی ندارع وقتیم از بیمارستان میومد خونه همون روز کار های خونه رو انجام میداد طبیعی اولش خیلی درد داری بعدش گشادی واژن میاری بازم بخیه میخوری باید مواظب باشی بخیه هات باز نشه هنگام دستشویی رفتن اینا ما زود تر پا میشی اما سزارین باید استراحت بیشتری کنی همین من انتخابم سزارینه چون تحمل درد طبیعی رو ندارم🥲💔
از نظر من تا هميشه سزارين
من سز شدم کاش طبیعی بودم
👎👎👎👎👎👎
منم سز شدم سز انتخابم
تا ابد سزارین
قشنگ ترین زایمانه
صدرصد سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.