دوستم تجربه هر دوتاش رو داشت و با طبیعی خیلی اذیت شد
من تجربه ی دوتاشو داشتم قطعا سزارین
قطعاطبیعی
من سر دخترم سزارین بودم
شوهرم میشه ۵تا بچه بیاریم دورمون شلوغ بشه.....
تا اون موقع باز انتخابم سزارین
واقعا ب طبیعی اصلا نمیتونم فکرکنم
طبیعی واقعا همون داخل اتاق زایمان که بچه ب دنیا میاد همه چی تموم میشه انگار تونبودی ک اون همه درد داشتی
بعدشم ک راحتی
من 4 تا بچه میخام طبیعی انتخابمه
ب نظر شخص من ک طبیعی. بودم واقعا طبیعی سخته من اگ پول جریمه داشتم ایندفعه اصلا طبیعی زایمان نمیکردم سزارین میکردم ولی متاسفانه هزینش نیست مجبورم طبیعی زایمان کنم
طبیعی باهمراه عالیههه
سزارین خوبه
من هم طبیعی نتونستم بدنیا بیارم سز شدم هر کدوم یجور عوارض و فایده داره
سوال منم هست😅
از نظر من هردوتاشمثل هم هستن سزارین زیر شکم درد میکشی بعد زایمان ...طبیعی همون یه روزه بعدش دردی نداری ...ا
منم همین میخاستم بپرسم اینجا بگید لطفا😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.