۵ پاسخ

دختر من دو ماهگی شصت بود چهار ماهگی ۶۱ آخه تو دو ماه یک سانت انقد ناراحتم موقع تولدشام همه دکترا میگفتن و قد بلنده

دختر منم همینه بهداشت گفت چه قدش بلنده

آره عالیه
دختر من رشد قدیش عالی بود ولی شش ماهگی فقط دو سانت اضافه کرده بود:(

من پسرم ۶۷ بود ۴ ماه و ۱۵روز

آره عزیزم خوبه

سوال های مرتبط

مامان گل پسری 💙👶🤰 مامان گل پسری 💙👶🤰 ۷ ماهگی