خانوما این قطره اهن خوبه ؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

منم همینو میدم

عالیه اصلا بو نمیده

من همینو میدم خوبه

اره مثل سیدرال ویتامین سی داره جذبش بالاست

منم از همین گرفتم
واسه شما هم سفید مثل گچه ؟؟

سوال های مرتبط

مامان سه کوچولو مامان سه کوچولو ۱ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۱ سالگی
مامان هانیس خانوم👼 مامان هانیس خانوم👼 ۷ ماهگی
مامان پناه🫀 مامان پناه🫀 ۱۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته هفدهم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی ۱۰ ماهگی
مامان دلارا❤️✨ مامان دلارا❤️✨ ۱ سالگی
مامان ویام گردالی🩵⚽️ مامان ویام گردالی🩵⚽️ ۱۳ ماهگی