فرزند پروری پوشک حیش غذا لالا بوس دست پا گریه😅😭

تصویر
۸ پاسخ

نه نده.

نه نده دیونه ای مگ

نه نده بنظرم
بگو عزیزم بزار یکم پول جمع کنیم ماشین تو هم عوض میکنیم 🤭

نه بابا ماشینتو از دست نده،من که بدون ماشین لنگم.خیلی سخته بدون ماشین

نده اصلاااااا

من بودم نمیدادم.
ما یه ماشین داریم خیلی سخته.
بعدشم واسه تو همین خوشگله خوبه.کارت رو راه میندازه.اونجوری اگه بده بهت همش استرس داری

من بودم نمیدادم

نده
من. شوهرم ماشین دستم میده ولی همش سرکاره چی بشه ماشین بذاره

سوال های مرتبط

مامان حلما نمک مامان حلما نمک ۳ سالگی