۸ پاسخ

من مولفیکس ۶ استفاده میکنم راضیم

من از هانیز بیشتر خوشم اومد تا مولفیکس

من از مای بیبی بیشتر پسندمه فقط مولفیکس استفاده میکنم

من برا هردو بچهام مولفیکس زدم راضی ام تاحالا هم چسبش بازنشده

من استفاده میکنم اتفاقا چسب های خیلی محکم و خوبی داره،مای بیبی حساسیت میده

من هم مای بیبی هم مولفیکس جفتش راضی بودم
البته خیلی وقته فقط شورتی استفادع میکتم

خوبه من راضیم اما چسباش ضعیفه مای بیبی شورتی بهتره

من استفاده میکنم راضی ام

سوال های مرتبط