فقط هانیز👌🏼👌🏼
من مولفیکس استفاده میکنم خیلی راضیم
من مولفیکس استفاده میکنم راضیم همیشه هم رکابی زیرکمه تن پسرم میکنم تکون نمیخوره شده ۵-۶ساعت فرصت نشده عوض کن نم پس نداده
من مولفیکس استفاده میکنم ولی اصلا نم نمیده
فقط مولفیکس یه بارم نم پس نداده،و سرتاسر لایه جاذبه
من شورای سایز ۵
ببم سبز و مولفیکس ببم از اول مولفیکس هم دوبار گرفتم خوبه
پوشک شورتی خوبه؟ موقع راه رفتن تکون نمیخوره؟
منم شورتی میبندم براش ا،لان سایز ۵ اصلا نم نمیده
من دخترم ۱۱کیلو شورتی ۵ میبندم تاحالا هم نمی پس نداده عالی
منم همینو استفاده میکردم الان ببم گرفتم جذبش عالیه راضیم
عزیزم فک کنم بزرگ میبندی ک پس میده
چون دختر منم ۱۱ کیلوعه من هنوز چهار میبندم ۴ تا ۱۸ کیلو زده روش جوابه!!!!
البته من هانیز میبندم ۴
من از رول اول هانیز کرفتم و خیلی راضیم اصلا نم نمیده
من همین شورتی ۷ میبندم تا حالا نم پس نداده
فکر کنم فقط دخترمنه که هنوز ۴ مونده😅😅
مگه چند کیلوعه دخترت عزیزم بزرگ میگیری براش
همه چی امتخان کردم شورتی مای بی بی چسبی کوکومی مولفیکس هانیز ...ولی تجربه ثابت کرد مای بی بی هیچوقت پس نداد اونا همشون پس دادن ....شاید بیوفته پایین یکم ولی ندیدم چسبی مای بی بی پس بده حتی شورتیش هم یکی دوبار پس داد
من شورتی سایز ۷ میگیرم
منم چند وقتیه دچار همین چالش شدم شورتی عالی بود اما چند وقت شبا نم میده
۶ میبندم
رفتم ۷ گرفتم دیدم بزرگ و باز هم نم میده
موندم چیکار کنم برا شبا
من ازمولفیکس استفاده میکنم راضی هستم
من مای بی بی شرتی استفاده میکنم اوکیه!بچتون وزنش چقدر؟
مای بیبی من استفاده میکنم اما نم پس نمیده اصلا با اینک دختر من ی روزایی خیلییی ادرار میکنه
کلا هم نمیشینه ی جا اصلا ولی تاحالا نم پس نداده عجیب بود برام
من هانیز استفاده میکنم راضیم
منم شورتی میگیرم سایز ۷شو بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.