خب عزیزم ما چطور تشخیص بدیم خود دکتر تست میگیره، برو تست بده عزیزم ، فقط مایع کیسه اب ، بی رنگ و بدون بو و گرمه
برو تست بده.ببین ابی که میاد گرمه.بدی وایتکس میده تقریبا.وقتی میریزه بغل باهات داغ میشه
خودتو کامل خشک کن لباس زیر تو عوض کن بعد آروم هی سرفه کن ببین چیزی میریزه
میتونی بری بیمارستان تست کیسه آب میگیرن
من خودم یه موقع هایی ک عطسه میکنم ادرارم میریزه اول فک میکردم کیسه ابه
بری بیمارستان خیالت راحت میشه
ی تست امینوشور بیمارستان ازت بگیره معلوم میشه یا نهایتن بروسونو آب دور بچه را چک کنه برات
واس منم خیلی زیادتر از این میاد. ولی گرم نیس دقت نکردم .حالا برای اطمینان به دکترت بگو .
منم خیلی لباس زیرم نمناک میشه خصوصا این هفته زیاد تر از همیشه بود
اینطوری ک مشخص نیست عزیزم اگه دائم داری برو ی تست امینوشور بده خیالت راحت شه
نه کیسه اب فکر کنم خون ابه باشه این ترشح طبیعی هست
عزیزم سرفه کن یا یه کلری کن عطسه کنی اگر یهو اومد اره
کیسه اب ب راحتی نشت نمیکنه اما اگه درد داری یا بیحالی برو چک شو دکتر
تورو خدا کمکم کنید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.