خانمهای مشهدی که بیمارستان رضوی زایمان کردین راضی بودید یا نه؟؟،

۳ پاسخ

کدوم بیمارستان میری برای زایمان گلم

اره عزیزم همه چی عالی بود

اکثرا راضی ان ولی دیروز از یه نفر شنیدم با بیمه تکمیلی، ۱۰۰ تومن؟!! واقعا؟!!

سوال های مرتبط