۷ پاسخ

دکترت کیه گلم

روگام از ۲۸تا۳۲,هفته میزنن گروه خونت اگه منفیه
و اینکه قبلش باید آزمایش کومبس بدی که متوجه بشن خدایی نکرده تا الان مشکلی نبوده باشه
ریه هم که با توجه به شرایطت میده تا هفته های اخر هم میزنن من زدم هر دوتارو تازه

رگام اگه گروه خونی خودتو شوهرت منفی درمثبت باشه میزنن

ریه با رگام فرق داره

نه یکی نیستن احتمالا همون ریه بوده
چون رگام باید زودتر میزدی

ینی چی؟ینی ریه ندارن روگام دارن؟

🧐🧐🧐🧐🧐

سوال های مرتبط