۴ پاسخ

من تا ۲ساعتم میدم اوکیه ولی بهتره شیر گرم باشه بهش بدی که راحت بخوابه

من نگه‌نمیدارم زیر نیم ساعت اگه خواست بقیه‌شو‌بخوره که خورده
اگه بیشتر بشه عوض میکنم چون سرد میشه و دل درد میاره

۲ساعت گلم

یکساعت میگن ولی کم درس کن ک تو دمای محیط نمونه

سوال های مرتبط