۲ پاسخ

من ک بچمو نذاشتم دوس داشتم دیر راه بره ک بفهمه کمتر خرابکاری کنه اخرشم ۱سالش شد خودش راه رفت و خداروشکر خیلی کم خرابکاری کرد چون میفهمید

اولا که الان خیلیییی زوده
دوما میگن روروک خوب نیست و منسوخ شده

سوال های مرتبط