۶ پاسخ

ماجان مزه نداره..دخترم نمیخوره..من شیر رامک پرچرب مبگیرم هم طعم خوبی داره هم کمتر از ده روز انقضاداره

همش برای فرنی هاش استفاده میکنم

ماجان

ماجان میدم به پسرم

دکتر به من گفت از یک‌سالگی به بعد میتونی بدی

ماجان خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۱۷ ماهگی