۵ پاسخ

من یکیش کوچیکه یکیش شیر بیشتر داره بزرگه 😅😅😅باید بعدش عمل کنیم 😉

مال من که آب شد انگار خیلی شل شده اه حالم بد میشه خودم دست میزنم چرا اینجوری شده 😩

چرا برای من آنقدر بزرگ شده 😫😫😫😫

خداروشکر که کوچیک شد مال من بد شدا بزرگ شده

مال منم از وقتی بچم شیرخشکی شد خیلی خیلی کوچیک شد 🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا ۱۳ ماهگی
مامان 𝘉𝘢𝘳𝘥𝘪𝘢👼🏻🍼 مامان 𝘉𝘢𝘳𝘥𝘪𝘢👼🏻🍼 ۱۰ ماهگی