۱۳ پاسخ

عزیزم‌سایزش چنده؟؟

من میخواستم رو همون تشکش بخوابونمش مادرشوهرم گفت نه خیلی نازکه بچه گناه داره بعد خودش سایز گهوارم تشک درست کرد برام آورد😍

مال من دقیقا همینه از تشک خودش استفاده میخام کنم ولی دیگه این تشکش با بند بسته میشه باید تشک جدا برای موقعی که رو زمین هس تهیه کنی

من روی همین، تشکهایی که جدا خریدم رو میندازم.در کل اینها جنسشون خیلی خوب و نرم نیست.

سلام عزیزم مبارکه بسلامتی ازش استفاده کنی
این مدل تخت تا چه سنی قابل استفاده ست؟

من براش رو تختی جدا خریدم چون تشک و بالشتش خیلی نازکه حالت دکوری داره فقط

من تشک انتی رفلاکس خریدم گذاشتم

چقد‌گرفتی

من یه تشک دیگه دادم درست کردن انداختم که نرم باشه

من پتو تک نفره اندختم زیرش

منم همینو گرفتم پتوشم بزار رو تشکه بمونه یه پتو دیگه بنداز رو بچه

من برا پسرم گرفته بودم تشک هم جدا خریدم چون تشک خودش نازکه

سیسمونی تون را چیدین؟

سوال های مرتبط

مامان عسل 🥹 مامان عسل 🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری