۶ پاسخ

دکتر فرحناد

منم 6 ماهه زیر نظر روشن نیک بخت هستم ، خوبه، هنوز بازدار نشدم ولی خب میگن دکتر خوبیه

عزیزم من زیر نظر دکتر نیسی باردار شدم خواهرم بعداز ۱۵سال نازایی زیر نظر دکتر شهلا فانی

من دختر عمم اهواز دوتا بچه چشم رنگی گیرش امد زیر نظر زهره فخائی منم اگه یک روز باردار شدم میرم پیشش

پيش نقاب برو دكتر باسواديه

عزیزم خودت تحقیق کن بزن تو نت اطلاعات دکتر و بخون ببین میزان رضایت ازش چقدر به جای اینکه هی اینجا تاپیک بزنی و جواب نگیری

سوال های مرتبط