مشکلی نداره بیشتریا انجامش میدن
من خودمم بخاطر تک شریانی بودنش انجام دادم
نگران نباش
به منم گفت ولی احباری نبود نرفتم
مشکل چی بود تو انومالی ؟
عزیزمبرای اکثرا مینویسن منم دادم نگران نباش
برا منم نوشته بودن انجام ندادم چرا دروغ
ای وی آفی هستی؟؟؟
واسه منم نوشته فردا میرم
یا بخاطر سن مینویسن یا مثلا آب دور جنین زیاد باشه برای من آب دور جنین یکم زیاد بود نوشت
هزینش بالاست نمیدونم امسال چرا دارن واسه همه مینویسن
اکثرا با انومالی مینویسن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.