مامانا دکتر برام اکوی قلب جنین نوشته آخه چرا🫤

۱۰ پاسخ

مشکلی نداره بیشتریا انجامش میدن
من خودمم بخاطر تک شریانی بودنش انجام دادم
نگران نباش

به منم گفت ولی احباری نبود نرفتم

مشکل چی بود تو انومالی ؟

عزیزم‌برای اکثرا مینویسن منم دادم نگران نباش

برا منم نوشته بودن انجام ندادم چرا دروغ

ای وی آفی هستی؟؟؟

واسه منم نوشته فردا میرم

یا بخاطر سن مینویسن یا مثلا آب دور جنین زیاد باشه برای من آب دور جنین یکم زیاد بود نوشت

هزینش بالاست نمیدونم امسال چرا دارن واسه همه مینویسن

اکثرا با انومالی مینویسن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🩷الوین🩵 مامان ماهلین🩷الوین🩵 ۶ ماهگی
مامان فندق کوچولو🩷 مامان فندق کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد