خانما میخوام برم سونو انومالی باید اب زیاد بخورم یانه؟

۴ پاسخ

خالی باشه گلم

من که اصلا نخوردم قبلش ی شرینی فقط

نه مثانه خالی بابد باشه یه رانی ام ببر اگه موقعیتش خوب نبود بخوری که تکون بخوره

نه
نیاز نیست

سوال های مرتبط

مامان کوچولو بچه🤰🏼 مامان کوچولو بچه🤰🏼 هفته سی‌وسوم بارداری