سلام خانما امروز نوبت انومالی دارم ،باید قبلش آب زیاد بخورم ؟!

۵ پاسخ

انومالی به هیچی ربطی نداره مثانت هم نمیخواد پر باشه

نه ب من گفتن فقط قبلش چیزه شیرین بخور من پیاد رویی هم کردم شیر کاکائو خوردم

بمن گف باید نیمه پرباشه
اب خوبه،شیرکاکائو‌ و رانی انبه و هلو‌هم خوبه
اینا روی من جواب داد

نه گلم مثانه خالی و یه چیز شیرین ببر پیشت

مثانه ات باید نیمه پر باشه بری سونو خودشون میگن بهت

سوال های مرتبط

مامان Danil💙Dara مامان Danil💙Dara هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته بیست‌وششم بارداری