انومالی به هیچی ربطی نداره مثانت هم نمیخواد پر باشه
نه ب من گفتن فقط قبلش چیزه شیرین بخور من پیاد رویی هم کردم شیر کاکائو خوردم
بمن گف باید نیمه پرباشه
اب خوبه،شیرکاکائو و رانی انبه و هلوهم خوبه
اینا روی من جواب داد
نه گلم مثانه خالی و یه چیز شیرین ببر پیشت
مثانه ات باید نیمه پر باشه بری سونو خودشون میگن بهت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.