دارم میرم انومالی خانوما قبلش باید اب زیاد بخورم با مثانه پر؟؟

۸ پاسخ

به من گفت خالی باشه
کلا فقط سونو قلب مثانه پر میخواست بقیه همه با مثانه خالی بود

مثانه فقط سه ماه اول برا سونو باید پر باشه بعدش نیازی نیس

باید خالی باشه

نه مثانه نیاز نیس پر باشه

نه، برای من گفت مثانه خالی باشه

برا من فقط آبمیوه کوچیکی خوردم اونقدرم نیاز نیس مثانه پر باشه

نه من مثانم پر نبود

اره عزیزم

سوال های مرتبط