۴ پاسخ

من ی بار گفت خالی بعد گفت پر بعد گفت نیمه پر از ساعت ۳نیم رفتم تا ساعت ۷طول کشید

یه دونه رانی شیرین،ترجیحا انبه باشه،بخوری همون کافیه هم مثانه نیمه پر میشه هم نی نی تکون میخوره،یه ربع قبل اینکه نوبتت بشه بخور،البته اولش صبحانه یا نهارتو کامل و مقوی بخور،چیزای نفاخ هم شب قبلش نخور

من دیدم یه صبحانه مقوی میخورن و یه ابمیوه شیرین ..یا بستنی ..براتکون خوردن جنین

نیمه پر نه ب من گفت نمیخاد چیزی بخوری

سوال های مرتبط

مامان گلبرگ مامان گلبرگ روزهای ابتدایی تولد
مامان میران مامان میران هفته سی‌ودوم بارداری
مامان زینب 🩷 مامان زینب 🩷 هفته سی‌ام بارداری