برای آنومالی اسکن مثانه باید پر باشه یا خالی؟

۷ پاسخ

نه باید پر باشه

به من گفتن یکم پر باشه

بمن گفته بودن نیمه پر

خالی من آنتی خالی بود فقد یه رانی خوردم

خالی باشه

انومالی باید خالی باشه

فکر میکنم برای هر نوع سونو شکمی مثانه باید پر باشه فرقی نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته بیستم بارداری