برای منم گفتن یه چیز شیرین بخور مثانه ات همخالی باشه
من انتی اب خنک خوردم بیدار شد دکتر گفت اصلا شیرینی خوردن لازم نیست
مثانه به گفتن خالی باشه
هم انتی و هم انومالی
خودشون بهت میگن پر باشه یا خالی
برا من گفت خالی
من اولش نوشابه خوردم،آب میوه خوردم و آخر شیر کاکائو و کیک خوردم تا قشنگ چرخید
اصلا نیازی نیس انقد شیرینی بخوری
من یه خرما خوردم بچه ام بیدار بود
البته بچه با بچه هم فرق میکنه
به من دکتر گفت مثانه کاملا خالی باشه
اگ بخواد سرویکس شکمی بگیری باید شکمت پر باشه
کلا باید شیرینی جات بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.