۴ پاسخ

انجام بدی بهتره خون رسانی جفت به جنین و شریان های خون رسانی و بررسی میکنن
چیز شیرین بخور نمیخاد مثانه پر باشه

همون با انومالیه خون رسانی جفت به جنینم بررسی میکنن
مثانه نیمه پر باشه

سلام عزیزم من انجام دادم مال جریان خون تو شریان ها هست
همون حالت معمولی هست انومالی رو که داره انجام میده همزمان اونم انجام میده

سلام عزیزم سونو داپلر دقیق تر برای طول سرویکس اینجور چیزا مینویسن ،و باید مثانه خالی باشه

سوال های مرتبط

مامان ❤️عشق مامان ❤️عشق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان زینب 🩷 مامان زینب 🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان صدرا مامان صدرا هفته سی‌وچهارم بارداری