بستنی نون خامه ای تو راه کداری میری بخور
من نوشابه روم جواب داد
من بهت پیشنهاد شربت شیره میدم
گردش خونتو میبره بالا قند الکی ام نخوردی
هر چیز شیرینی باشه بخور که بیدار باشه وگرنه دو سه بار میگه برو بیرون چیز شیرین بخور بیا تو 😂دیروز رفتم سونو دونفر بودن نی نی هاشون خواب بودن اینقدر رفتن اومدن تا بیدار شدن😂
نوشابه نخور بابا ....شیرکاکاعو بخور
من که هرکاری کردم تکون نخورد
نوشابه .. شیر کاکائوو
بستنی بخووور ، شیرینی بخور هرچی دستت اومد بخور فقط بخور😂😂😂 .. فسقلی من ایینقد مارو اذیت کرد که نگو🥹😂😂
سلام گلم منم دیروزآنومالی انجام دادم چون روان تی ها وانومالی بچه اولم برام تجربه شده بودهمون اول رفتم یه ویتامین ث سوماگرفتم نصفش خوردم بایه کیک یکمم راه رفتم همون دفعه اول انجام شدخداروشکرقبلامیکشدبه بارسوم بعداخرسرمیخوروتکون میخورددیروزهمون اول اینکارروکردم
چیز شیرین و گاز دار بخوری خوب
چیزهای شیرین بخور
نوشابه بستنی هندونه ملون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.