سلام فرنی رو چطور درست میکنین بم بگین

۲ پاسخ

میتونی داخلش پوره میوه هم استفاده کنی
گلابی رو پوره کن با نصف استکان آب جوش مخلوط کن بهش کمی آرد برنج اضافه کن مخلوط کن بزار روی شعله ملایم گاز هم بزن تا کمی آبش بخار بشه و قوام بیاد بزار کنار خنک بشه به بچه بده
میتونی موز هم در آخر له کنی بهش اضافه کنی .
خرما رو خیس گن پوست و هسته رو بگیر قشنگ له کن با آب جوش مخلوط کن بهش کمی آرد برنج بزن بزار روی گاز

عزیزم برنج ایرانی رو بشور خشک کن کامل آسیاب کن و سه مرتبه الک کن. اندازه ۵ قاشق آب سرد بریز تو قابلمه یک قاشق چایخوری آرد برنج رو داخلش کامل حل کن بذار رو شعله کم تا یکم غلیظ بشه بعد هم یک قاشق چایخوری شیر خشکی که آماده مصرف داخلش بریزید خوب مخلوط کنید و نوش جون نی‌نی.

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱۰ ماهگی