خانوما فرنی رو شما چطور درست میکنین؟

۳ پاسخ

البته من پودر فرنی میکس شده با به و سیب گرفتم.با شیر قاطی میکنم میذارم به قوام برسه.خیلی خوشمزه ست.

من آرد برنج رو خودم درست میکنم و بعد با شیر حل میکنم میذارم غلیظ شه یکم.

یه قاشق چای خوری سر پر ارد برنج با ۱۰۰،۱۲۰ میل آب یا شیر پاستوریزه پر چرب،البته من اول با آب درست میکردم،هم میزنی حل بشه میزاری رو گاز هی هم میزنی تا غلیظ بشه

سوال های مرتبط

مامان رُزا🥹❤️🕊️ مامان رُزا🥹❤️🕊️ ۱۱ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱۰ ماهگی
مامان لیام کوچلو مامان لیام کوچلو ۱۵ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرِ مامی💙 مامان پسرِ مامی💙 ۱۰ ماهگی