۱ پاسخ

یک سوم لیوان اب جوشیده با یه قاشق مرباخوری اردبرنج و با هم مخاوط میکنم بعد میزارم روی حرارت وقتی یکم شد قل میخورده از حرارت که افتاد برای خوشمزه شدنش یکم پوره ی سیب یا موز یا گلابی بهش اضافه میکنم و بجم میخوره

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۱ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۷ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ سالگی
مامان آقا دیان مامان آقا دیان ۱۰ ماهگی
مامان لیام کوچلو مامان لیام کوچلو ۱۵ ماهگی