خانما راهی هست بچه دوباره سینه بگیره؟

۳ پاسخ

دختر من از وقتی به دنیا اومد چون یه سری شرایط خاصی داشت نمیشد ک با سینه خودم شیر بخوره با شیشه شیر بهش میدادم یا شیر خودمو یا شیر خشک حالا ک تو 3ماهه و شرایطش بهتر شده پستونک می‌ذارم دهنش بعد به خودم نزدیکش میکنم پستونک و در میارم سینه رو میگیره من هر راهیو امتحان کردم نشد بچه های ک از اول سینه نگرفتن مهم ک سینتونو سبک کنید تا بگیره نذارید شیر خیلی بمونه ک اذیت میشه یه مدت بهش بده بزرگتر ک بشه قدرت فکش ک بیشتر بشه راحت خودش میگیره اگر بچه مک نزنه شیرتون خشک میشه

بچت پستونک میگیره

سوند شیردهی

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۹ ماهگی