دختر من از وقتی به دنیا اومد چون یه سری شرایط خاصی داشت نمیشد ک با سینه خودم شیر بخوره با شیشه شیر بهش میدادم یا شیر خودمو یا شیر خشک حالا ک تو 3ماهه و شرایطش بهتر شده پستونک میذارم دهنش بعد به خودم نزدیکش میکنم پستونک و در میارم سینه رو میگیره من هر راهیو امتحان کردم نشد بچه های ک از اول سینه نگرفتن مهم ک سینتونو سبک کنید تا بگیره نذارید شیر خیلی بمونه ک اذیت میشه یه مدت بهش بده بزرگتر ک بشه قدرت فکش ک بیشتر بشه راحت خودش میگیره اگر بچه مک نزنه شیرتون خشک میشه
بچت پستونک میگیره
سوند شیردهی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.